Chrome - Handwriting

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Μαθητές δύο ταχυτήτων;;;


Τις προηγούμενες βδομάδες στο μάθημα της Γλώσσας με αφορμή το κείμενο "Σχολείο δύο ταχυτήτων" συζητήσαμε για το αν πρέπει να χωρίζονται οι μαθητές σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο των γνώσέων τους /τις επιδόσεις τους. Ακούστηκαν πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβαν να μιλήσουν όλοι. Αν κάποιος/α θέλει, μπορεί να προσθέσει με τη μορφή σχολίου την άποψή του.

2 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον και "καυτό" θέμα λόγω της επικαιρότητας (αξιολογήσεις, "αριστεία", πρότυπα σχολεία). Αναμένουμε τις απόψεις των παιδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, απ' τη στιγμή που δεν δίνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές, γιατί είναι αλήθεια πως δεν έχουν όλοι οι γονείς τη δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήρια ή ιδιαιτερα κλπ, θα ήταν άδικο να χωρίζονται ανάλογα με τις επιδόσεις τους, δηλαδή αν παίρνουν καλούς βαθμούς ή όχι στην ουσία. Νομίζω πως είναι από πολλές πλευρές ωφέλιμο που στις τάξεις συνυπάρχουν μαθητές με διαφορετικές αναγκες, και για τους καλούς και για τους πιο αδύναμους.
    Ένας τέτοιος διαχωρισμός θα σήμαινε τη διάκριση των παιδιών σε "καλούς" και "κακούς" μαθητές, και πιστεύω πως θα δημιουργούνταν μια νοοτροπία "ανώτερων" και "κατώτερων", κάτι που σίγουρα δεν είναι ο ρόλος του σχολείου να το προάγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή